
Jongerenmagazine ‘Joepie’ komt eenmalig terug
Het jongerenmagazine Joepie ligt volgende week dinsdag eenmalig opnieuw in de krantenwinkel. Dat meldt DPG Media. De opbrengst gaat naar een goed doel.
Deze speciale editie van Joepie zal 6 euro kosten, en de opbrengst gaat integraal naar JEZ!, het jongerencollectief waar VTM, Qmusic, HLN en Belfius hun schouders onder zetten.
In 1973 verscheen het weekblad voor het eerst, eind 2015 werd er een punt achter gezet. Het was toen al verveld van weekblad naar maandblad. In 2019 lag er, naar aanleiding van Rode Neuzen Dag, ook al een eenmalige editie van het blad in de winkel.
Op de cover van de editie van volgende week prijkt Pommelien Thijs, die een pleidooi houdt ‘om lief te zijn voor jezelf’. Op de grote posters binnenin het blad staan Harry Styles en Camille, en ook de rubriek met vragen over seks zal niet ontbreken.