Foto:  Netflix

Harry & Meghan: ‘Buckingham-bashen’ als businessmodel

Het klinkt paradoxaal: getraumatiseerd zijn door de media, maar diezelfde media wél inzetten om je imago op te krikken. Dat is exact wat Harry & Meghan doen in hun zesdelige ‘documentaire’. Bovendien komt er binnenkort een autobiografie uit van Harry. Wat hopen ze hiermee te bereiken? En is dit het businessmodel van Harry & Meghan?

 

Voorlopig reageren pers, publiek en paleis lauw tot negatief op de eerste afleveringen van de documentaire. Waarom, dat vertelt buitenlandredacteur Dominique Minten. Hij schat ook de mogelijke gevolgen in voor het koppel zelf, en hun band met de rest van de koninklijke familie.

VOLG DS VANDAAG OP:

VRAGEN, OPMERKINGEN OF SUGGESTIES?
podcast@standaard.be

CREDITS
Journalist Dominique Minten| Presentatie Marjan Justaert| Redactie Kaja Verbeke| Eindredactie Marjan Justaert| Audioproductie Jordan Hudson| Muziek Brecht Plasschaert | Chef podcast Bart Dobbelaere | Extra geluidsfragmenten Netflix

OVER DEZE PODCAST
In DS Vandaag zoomt een journalist van De Standaard elke weekdag in op een actuele kwestie.

Wist je dat je ook zonder abonnement elke maand 3 betalende  plus-artikels kunt lezen?

Meld je aan en lees gratis ›

Vul je e-mailadres en wachtwoord in

Voor de beste luisterervaring

Download de app DS Podcast